فاصله ی یک دروغ تا حقیقت!!

بـــــــی وفـــــا

مــن به انــدازه چشمان تو غمــگـین مانـــدم و به انـدازه هر بــرق نگاهــت نگــران /تـــو به انـدازه تنــهایـی مــن شــــاد بمــان

فاصله ی یک دروغ تا حقیقت!!

گفتم که عشقمون کمرنگ شده......باور نکردی

گفتم که زندگی بی رنگ شده........ باور نکردی

گفتم که نا امیدم از تو و زندگیم...... باورنکردی

گفتم که از یادت میرم  ........ باورنکردی

گفتم از زندگی و تو خستم....... باور نکردی

گفتم بی من میری تو...... قبول نکردی

گفتم که زندگیم دیگه رنگ غروبه....باورنکردی

گفتم که میخواهم بمیرم.....بازم باور نکردی

اینبار باخود گفتم که چیزی به او بگویم که حقیقت ندارد:

گفتم که فراموشم میشوی......اما تو اینبار را باور کردی!!!


میبینی....اون جمله هارو که حقیقت بود....تو باور نکردی

اما.....اینکه تو فراموشم نمیشوی را به دروغ گفتم تو باورم کردی و تنهام گذاشتی....اونم برای همیشه!!!!

و این است فاصله ی بین یک دروغ و چند حقیقت!!!

 

( شعر از خودم)

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 تير 1391برچسب:,

] [ 22:25 ] [ مهدیــــس ]

[ ]